Selvbetjening

Selvbetjening – App’en “MitHelbred”.

Her kan du bestille din faste medicin, dog ikke stærk vanedannende sove- eller smertestillende medicin

Bestille tid til læge eller sygeplejerske. Du kan bestille konsultation en uge frem  på nettet, dog ikke akutte tider. Ved telefonisk kontakt med sygeplejerskerne har du mulighed for at få tider 3 uger frem.

Akutte tider bestilles samme dag ved livstruende tilstande skal du ringe 112.

Afbestille tid: hvis du har tid til læge eller sygeplejerske tid, henstiller vi til at du afbestiller tiden senest 24 inden aftalt tid, så en anden har mulighed for at få den. Der rekommanderer vi, at du gør det på nettet, så at du undgår at vente i telefonen.

Beskeder til lægen eller sygeplejerskerne: Hvis du har et kortfattet spørgsmål kan du sende det på nettet. Ellers anbefaler vi dig at bestille tid til konsultation, med lægen og sygeplejerskerne.

Ny bruger: Følg vejledningen for oprettelse af ny bruger.

Log på selvbetjening

Videokonsultation via app’en “Min læge”.

Vi kan nu tilbyde videokonsultation, hvor der i forvejen er lavet en aftale om det – dvs. det kræver, at du har været i kontakt med os
inden og booket en tid.

Det vil være lægen eller sygeplejerskerne, som vurderer, om det kan være aktuelt med en planlagt videokonsultation i stedet for en almindelig konsultation, da det ikke alle problemstillinger, det er velegnet til.

Videokonsultation fungerer bedst fra tablet eller smartphone. Det kræver installation af app’en “MIN LÆGE”, som kan hentes til Apple HER og til Android HER.

minlaege_a6_postkort-1-768x495
Uddybende vejledning findes her: Min læge app  og for patienter yderligere her: Borgervejledning

 

Tilbagemelding generelt.

Ris eller Ros Der er ingen af os som har patent på at vide, hvad som føles rigtigt for dig:  Derfor vil vi utroligt gerne høre
din mening på god og ondt, så vi kan blive bedre.